Skodeng kawan terakam hantu pula!!

Padan muka!! Nak skodeng kawan tapi lihat apa yang telah mereka jumpa, terakam kemera pulak

Hari ini mereka ajak kawan pergi lepak, tapi kawan tiba-tiba sakit perut nak berak, cepat masuk tandas.

Mereka nak kacau kawan tu, lepas tu masuk ke dalam tandas secara senyap-senyap. Rakam video lagi sebab nanti nak bagi kawan mereka tengok muka kawan tersebut yang terkejut.

Lepas masuk ke dalam tandas, mereka pun cari kawan mereka yang sakit perut tadi. Lepas jumpa salah satu tandas yang ada kaki di bawah, mereka pun senyum dah.. Kawan mereka pasti ada kat dalam sana.. lepas tu cuba nak intai kawan mereka yang kat dalam sana. Mereka buka pintu dan tengok. Tak ada orang pun kat dalam tu.

Mereka mencari-cari kawan mereka, tiba-tiba jumpa sesuatu yang buat mereka terkejut!! Apa benda tu!! Hantu ke puchong? Mereka cepat-cepat larikan diri dari tandas.

Adakah hantu atau puchong memang wujud kat dunia ini? Bukan semua yang percaya, tapi ada juga yang percaya bergantung kepada budaya masing-masing. Walau pun kewujudan hantu tidak dapat dijelaskan oleh saintis, tapi ada orang pula percaya hantu sebenarnya ialah makhluk asing dari planet lain. Apa pendapat korang? jom sama-sama kita lihat video ni.

Sila tonton video: